15 dagar kvar....

Ja idag e de 15 dagar kvar till beräknat datum, shit alltså.
15 dagar e ju ingenting. Men me min vanliga otur så kommer jag väl gå över tiden 2 veckor eller nåt sånt :(
Jag e stor å sååå osmidig vill jag lova hehehehe.
Men allt e förberett å klart här hemma nu e de bara lillen som fattas :)
De ska bli sååå sjukt kul å få träffa de lilla livet som har bott i min mage i 9 månader.

Patrik längtar nog minst lika mycket som jag.
Vi har vart iväg till folk på helgerna å så å då har dom bjudit Patrik på alkohol men han har sagt nej me tanke på att de e så nära beräknat datum.
Han har svarat med att nej jag måste kunna köra ifall de behövs.
Å de tycker ja e sååå gulligt jag har fått samma glada känsla varje gång han har sagt så.
I lördags fyllde ju hans bror å dom drack å så, å jag sa till patrik vill du dricka lite så e de okej vi kan ta en taxi upp i värsta fall men han sa nej ändå.

Jag Älskar mitt liv just nu.
Jag e lycklig bor me min bästa vän å killen jag älskar över allt annat.
Vi har världens goaste hund.
Vi väntar vårat första barn vilket e såååå spännande.
Jag e bara sååååå lycklig.
Jag springer å plockar å donar här hemma när Patrik e å jobbar sen när han kommer hem så brukar vi dra iväg å göra nåt om han orkar å lite beroende på hur jag mår.
Men ikväll ska vi i alla fall iväg å Basta :) nice


Nä he om jag ska återgå till lite sysslor här hemma.

Men jag lär väl sätta mig här å skriva snart igen..

Jag som trodde jag skulle vara as dålig på att blogga när Michaela fick mig å skaffa denna blogg men de blev ju helt tvärtom verkar ju som jag har blivit lite smått beroende av att blogga istället.

Michaela se vad du har ställt till med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0