Vilken Värme...

Shit vilken värme.
Man vill ju inte ha nå kläder på sig så varmt e de.
Kommer bli ruggigt jobbigt å sova inatt :(
Jag som skulle behöva lite sömn men i den här värmen blir de nog svårt.
Man har alla fönster öppna å även balkongen å fläkten står på men de e ändå sååå varmt.
Jag håller fortfarande på å tvättar :)
Skulle behöva tömma diskmaskinen å vattna alla orkideer får se hur mycket jag orkar i den här värmen.
Ska nog byta sängkläder i våran säng, Markus fick nybytt i sin säng för nån dag sen..
I morrn ska vi grilla de ska bli riktigt nice har tagit fram en fläskytterfile ur frysen som jag ska lägga i marinad imorrn bitti.
Sen tror jag att jag ska göra en potatisgratäng till mums mums va gott :)

Imorrn blir är min lilla solstråle Markus 3 veckor gud va fort de går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0