Söndag

ja nu är Patrik iväg å tömmer förrådet i sina föräldrars källare..
Hans mamma ringde igår å bad honom tömma de idag för dom tyckte de va smartast att de görs innan han börjar jobba igen vilket han gör i morrn.
Men hallå han har vart hemma i 2 veckor nu vi förstår liksom inte varför de måste göras jusst idag..
Men men de e väl bara tömma de så man e av me skiten.
Vi hade ju planer på å gå på stan idag får se hur de blir me de nu då....

Ja Patrik börjar ju som sagt jobba imorrn då e jag helt själv me jason å Markus får se hur de går :)
De jag e lite nervös över de e ju när jag ska rasta jason för de e inte lätt å få ner markus i selen själv å de e minst lika svårt å få ur honom ur den men men när man har gjort de ett par gånger så får man väl in nån slags snits antar jag :)

Imorrn ska jag iväg me Markus till bvc han ska väga å mätas å lite sånt :)
Får man se om lillkillen har växt nåt :)

Pirrar i hela kroppen när jag tittar på dig :)

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Guud vilken söt bild :) Stort grattis till lill killen. Allt går bra och så ? =)

2009-06-25 @ 21:31:04
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0