Pumpat å pumpat..

Ja nu har jag pumpat å pumpat men de händer typ inget :(
Börjar bli lite nojig att jag inte har nån mjölk :(
Pumpade igår kväll, imorse å vid lunch kommer typ bara en tesked varje gång....
Hoppas de kommer komma igång för jag vill ju amma..
men men de e bara å fortsätta att försöka ja får inte ge upp :)
nu har jag startat en ny maskin åxå va duktig ja e hahahahaha

Ja ha idag e ju dagen lillen e beräknad att komma men jag känner så klart ingenting förutom att de e ett himla tryck ner mot underlivet men så har de ju vart ett tag nu så de e ju inge nytt men annars e de hur lungt som helst vilket ja tycker e skit tråkigt jag vill ju ha ut de lilla livet ja vill ju bli mamma nu som jag har gått å väntat på i 40 veckor nu..

Jag har tid hos barnmorskan imorrn kl 09:00 vilket jag hade hoppats slippa gå på men lillen verkar ju triva i min mage så jag lär ju få gå dit imorrn men ja e inte så nöjd över tiden me tanke på att ja sover så jävla dåligt på nätterna så e de ju ingen höjdare att behöva ställa klockan för att gå dit men men de e bara å bita ihop å se glad ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0