Morgonen..

Ja idag har putte börjat jobba igen.
Å Morgonen har gått väldigt bra faktiskt.
Markus vaknade vid 01:30 inatt å ville ha mat så då gick ja upp å satt mig i vardagsrummet me honom å gav honom mat å sen bytte jag på honom. Å så lade jag honom i våran säng jag brukar göra så när han har fått sin mat på natten för jag tycker de e mysigt å ha honom mellan oss :)
Han somnade om fort efter maten å den rena blöjan, skönt :)
Sen sov vi tills puttes klocka ringde eller jag vaknade Markus sov vidare en stund till.
Putte kissade Jason lite snabbt innan han åkte å jobba för å underlätta lite för mig eftersom nu ska jag ha Markus i selen när ja ska rasta jason å de e inte så lätt å få ner honom i den själv :(
Sen åkte putte å jobba å vid 06:40 så vaknade Markus å va hungrig så då ammade jag honom å sen låg vi kvar en stund å bara myste å de va riktigt mysigt :)
Sen gick vi upp å jag gjorde i ordning Markus å han e alltid lika glad då konstigt nog :)
Å nu sitter han å gungar å e hel nöjd :) Så natten å Morgonen har vart riktigt bra hoppas resten av dagen fortsätter på samma sätt.

Idag ska jag å Markus ner på stan med Michaela, Max å Liam :)
Sen ska jag till Bvc med Markus vid 14:30..

Markus myser med sin mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0