Hembesök..

Ja nu har hon precis gått..
Hon kom kl 15 så hon va här nästan 1 timme.
Hon va sjukt trevlig, hon myste me Jason å va hur social som helst.
Jag va ju lite lagom nervös innan hon kom för jag tycker att sånt är rätt jobbigt men när hon klev in här så bara försvann de hon hade nåt som gjorde att jag vart lugn å att allt kändes så bra :)
Hon gick igenom lite grejer å frågade om jag undrade över nåt å lite sånt.

På förmiddagen va vi på stan me Michaela, Max å Liam å Markus sov så gott som hela tiden vilket han alltid gör i vagnen :)
Vi lunchade å hade allment trevligt. Måste vi göra om SNART igen.
Sen satt vi oss i parken me varsin dricka å pratade skit jag har haft en kanon dag, Tack Michaela de va verkligen sjukt trevligt..

Lite tråkigt att jag inte hittade nånting åt Markus på stan bara, han e för liten helt enkelt :(
Men han har ju kläder så han behöver ju inte vara naken hehehehe så de går ju ingen nöd på killen e väl mest jag som vill skämma bort min ögonsten.

Nu har han Bajsat åxå Michaela så han e inte förstoppad :)
Va massa Bajs i blöjan när jag kom hem :)
Har aldrig vart så glad över att se bajs som jag va då...
Har ju som sagt vart lite orolig över hans bajsande.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Haha skönt att det äntligen kom ut :-D

2009-06-22 @ 21:54:57
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0