Grejat...

Ja då va man igång igen hahahahaha.
Har gjort egen marmelad åt Patrik hoppas han gillar den :)
sen har jag startat både tvättmaskin å diskmaskin..
Har även vart iväg me camilla å köpt 2 nya blommor till vardagsrummsfönstret som jag har planterat å så :)
Hade ju orkideer stod där innan men dom har blommat klart å då e dom ju inte lika fina så jag ska ställa dom nån annanstans så länge å så får man se om man lyckas få dom å blomma om vilket ja e tveksam över men ja ska ge de ett ärligt försök denna gång :)
Annars har jag kastat dom efter dom har blommat å de e ju lite onödigt om man kan få dom att blomma om.
Ja ha nu e de bara å vänta på att maskinen ska bli klar så man kan hänga tvätten.
Måste nog tvätta om lillens sängkläder för vi har ju haft balkongdörren öppen å de har ju vart sjukt mycket pollen så de e säkert massa pollen på lillens sängkläder vilket kanske inte e sååå bra. Så jag tvättar om dom, nu va de bestämmt hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0