Fy vilken värme..

Fy fan va de e varmt känns ju som man ska dööö.
Å stackars lilla Markus han e sååå varm trots att han har haft en body utan armar å ben.
Jusst nu ligger han naken här på en filt å de verkar han gilla :)
Han e sååå sjukt söt min lilla nakenfis han ligger å sprattlar me armar å ben som bara denn :)
Imorrn ska vi till bvc igen men ja e tveksam att han har vuxit så mycket sen sist men man vet ju aldrig de får vi reda på imorrn :)
Nä om jag ska ta å fortsätta me mitt projekt här nu såå de blir klart nån gång :) Men jag har ingen lust i den här värmen får se om jag gör klart de idag eller om jag väntar tills nån annan dag när de e lite mindre varmt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0