Fortsättning på dagen

Emma å Chrille kom över en stund efter att mamma å mormor hade vart här.
Mormor hade köpt en sparkdräkt, en tröja å ett par byxor riktigt fint va de.
Min plan e ju å ta en dag å skriva ner vad han har fått av alla men de känns som att man prioriterar på ett annat sätt nu när man har blivit mamma :)
Förut kunde jag sitta framför datan utan problem men de e inte lika kul å lockande nu när lilla Markus har kommit..
Efter att Emma å Chrille vart här åkte vi till min faster en sväng å visade vårt underverk.
Å tarja bara satt å tittade på honom hon kunde inte slita blicken :)
Å dom hade köpt en jätte fin mössa, en dräckt som va sååå tuff sen 2 små handdukar super sött..
Å jag ammade Markus innan vi åkte dit men han ville ha mat 2 gånger under vårt besök där som typ va på 2 timmar han börjar bli ett riktigt matvrak vår lilla prins :)

Han har gymmat lite idag :)



Sååå söt i sitt gym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0