Fått lite gjort :)

Ja idag har jag fått lite gjort å de känns så skönt.
Chrille va över å åt igår å jag hade inte tömt diskmaskinen så de va ju massa disk på diskbänken när man gick upp i morse å det hatar jag så det har jag fixat :)
Emma e ju i småland å ska vara borta en vecka så vi bjöd över chrille igår annars får han väl ingen mat i magen :) hehe
Å sen har jag tvättat lite, vattnat alla orkideer, plockat undan Jasons leksaker som har en förmåga å ligga överallt i lägenheten de lär dom ju göra snart igen men men.
Har även övat lite inför nästa vecka när jag blir själv me Markus å Jason de gick bra men de va lite svårt å få ner å ur Markus ur selen själv men Jason gick jätte bra så de e väl lite mer träning me å få i å ur markus ur selen som gäller :)

Ja ha då va de Midsommar idag då å inte ska man göra nå speciellt..
Jag ska nog äta lite sill å potatis i alla fall, så får putte slänga ihop nå annat åt sig själv.
Blir så när man e kräsen som han :) hehehehe.


Jag vet att jag har tjatat om de förr men jag måste tjata vidare hahahaha

Jag Älskar min Markus å jag älskar livet som mamma.

Skulle Aldrig vilja byta bort de. Han e mitt Allt min lilla solstråle..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0