Dagen...

Ja Dagen har vart kanon.
Jag å Markus har gått på stan en vända me Camilla.
Jag köpte en sommar klänning till mig själv :)
Å så blev de en body å ett par byxor åt Markus så Klart :)
Jag köpte me mig spicyhot hem.
Planen va att vi skulle luncha men vi hann inte å de va vi båda väldigt besvikna över...
Så nu e Markus mätt å belåten me en ren blöja åxå :) Han va lite grinig efter maten så ja satt prinsen i sin gunga å nu e han hel nöjd :)
Har startat både tvättmaskinen å diskmaskinen :)

Natten va en pina Markus vägrade sova...
Han somnade typ kl 2 å vaknade å gapade vid 4 å sen somnade han om typ när putte skulle upp å Jobba.
Så putte la sig i vardagsrummet å så va jag i sovrummet me en super ledsen markus..
Men han lyckades ju somna till slut..
Ja e såå trött de har inte blivit många timmars sömn om nätterna sen markus kom.
De e han självklart värd men jag e bara sååå sjukt trött..


Markus i sin gunga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0