Då va de klart :)

Ja nu e Markus matad å bytt inför natten.
Nu e de bara å vänta på att han ska somna vilket jag hoppas blir snart för ja e rätt trött å sliten själv.
Han vaknade ju vid 01:30 inatt å ville ha mat å sen gick vi upp när putte hade åkt å jobba vilket va vid 06:40 typ.
Så de blir inte så mycket sömn :(
Men men de e väl så de e å va småbarns förälder...
Han sov ju typ hela tiden vi va på stan vilket va ett par timmar sen har han ju sovit lite här hemma när vi kom hem.
Hoppas verkligen inte han e vaken till 01 idag som han brukar för de orkar jag inte ja e sååå trött nu liksom.
Nä he nu kommer jason å bufflar på mig tror han vill gå ut så jag ska väl ta å rasta honom.

Mor å son (evig kärlek)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vilken fin bild!

2009-06-22 @ 21:54:15
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0