Bokat tid :)

Japp nu har jag bokat tid för en tattuering till :)
Ska skriva Markus nånstans, men har inte riktigt bestämt vart än men de hinner lösa sig för de fanns inga tider förrän i september :)
Så den 18:e september kl 13 smäller de :)
Han bokade upp 2 timmar för han ska fixa till den på revbenen åxå å de kommer inte bli skönt vill jag lova.
Men va fan klara jag av å föda barn så de e inget om man jämför vill jag lova :)
Föda barn e sååå mycket mer smärtsamt än att tattuera sig de går inte ens att gemföra..

Jag e riktigt nöjd me den här dagen Markus har vart så underbar å snäll precis som igår :)
Men han ligger å sover nu så han lär väl va uppe länge ikväll/natt.
Får försöka väcka honom om nån timme.
Shit vilket väder har ju vart helt underbart :) Nästan lite för varmt i solen hehehehe konstigt de där man e aldrig riktigt nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0