Att vara mamma :)

Att vara mamma är de bästa som finns..
Jag bara älskar Markus så de gör ont å pirrar i hela kroppen.
Skulle aldrig vilja byta bort de här livet.
Markus e sååå underbar å han förgyller min dag å mitt liv.
Å att han e sååå underbart fin gör ju att man blir ännu mer kär å galen i honom.

Idag har han badat för han lyckades bajsa ner hela sig
å till å me de tyckte vi va gulligt vi stod å små skratta när vi bada storbajsan :)





Här smörjer mamma in mig efter badet :)




Vi har även vart å tagit blodprov på honom.
Dom gjorde även hörselprov å vägde honom :)
Å han hade gått upp lite i vikt vilket alltid e bra :)
Men hörselprovet blev bara godkänt på ena örat så dom ska pröva igen på fredag när han ska på läkar undersökningen hoppas de går bättre då :)
Sen tyckte dom att han va lite gul så vi ska upp imorrn igen :(
Hoppas verkligen inte de e nåt vill inte åka upp å sola honom vill ju bara vara hemma å mysa med honom å ge honom all min kärlek ååå blir alldeles varm när jag tänker på honom :)

På väg upp till sjukhuset :) "michaela känner du igen kläderna??"



Kommentarer
Postat av: Heidi

så jävla söt han e

2009-06-10 @ 07:42:59
URL: http://www.metrobloggen.se/thestoryofme
Postat av: Micaela

Japp - fängelsekläderna ju:-) Dom satt ju bra på lillkillen:-) Puss

2009-06-10 @ 10:32:00
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0