2 dagar över :(

Ja ha nu e vi inne på en ny dag å fortfarande ingen bebis :(
Fy fan vilken kväll/natt de har vart har haft sååå sjukt ont.
Så ont att vissa förvärkar/värkar grät jag.
Vi va ju å Basta igår kväll å de hjälpte inte alls denna gång fick ont ett par gånger i bastun å ett antal gånger efter bastun tyckte inte ens att alvedonen hjälpte :(
Emma va här me en vetekudde igår som hon tyckte jag skulle pröva å de gjorde jag å jag fick ju sååå ont trots att jag hade den men vem vet de kanske hade gjort ännu ondare utan..
Så jag låg vaken me mina smärtor hela natten dom började avta när putte åkte å jobba då tror jag de kom 1 i timmen så jag har sovit 3 timmar för camilla ringde å väckte mig...
Så ja e lagom trött i både huvudet å kroppen...

Å nu börjar jag få lite små panik inför förlossningen me tanke på att jag tycker den här smärtan e vidrig å de e ju absolut ingenting mot de som kommer komma så jag börjar bli lite panikartad...

Nu vill jag inte gå över tiden mer de e bara jobbigt...
Nu tycker jag synd om mig själv hör jag.... hehehe

Dagen då lillen va beräknad 3:e juni



Magen framifrån den 3:e juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0