Väntar..

Ja nu väntar jag på att Markus å Patrik ska vakna så vi kan ta våran runda :)
Ska nog äta frukost innan idag för jag sov fan länge idag heheheh å så e ja as hungrig..
Idag blir de nog lax å en grönsallad för min del när de e dags för mat mums mums :)

Å imorrn e de LÖRDAG :)
Då får vi se om jag fortfarande vill ha min polly påse eller om jag har ändrat mig :)
Vi ska ju iväg till billy imorrn åxå å fira honom de kommer bli en prövning me tanke på att de e Tarja som har bakat å hon e ju såååå sjukt duktig hon bakar sååå grymt goda saker så de kommer bli tufft som bara den :)

Nä he om ja ska ta å äta min frukost å sen få upp killarna så vi kommer iväg nån gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0