Stor kille :)

Japp Lilleman hade vuxit på både längden å vikten :)
Nu är han 55 cm lång och väger 3965 gram :)
Men vissa plagg i 50 e fortfarande på tok för stora de där e himla konstigt tycker jag..

Vi pratade lite om ammningen åxå eller de va väl jag som fråga om de fanns nå sätt å få igång de igen för jusst för tillfället så har jag ingen mjölj alls å så had de vart i 1 vecka nu :(
Så vi kom fram till lite grejer som jag ska pröva så får vi hoppas att de kommer igång..
För nu när jag försöker så blir lilleman såå arg när de inte kommer nåt vilket jag förstår skulle jag me bli..

Jag e sååå nöjd me Lisa våran bvc tjej. Bvc tant skulle jag vilja säga en de går inte för hon e på tok för ung för att bli kallad för tant hehehe.
Nä he nu ska jag ta å pröva amma lilleman lite får vi se hur de går.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jäklar vad han hade gått upp i vikt:-) Nu börjar han komma upp i Lucas klass:-D

2009-07-07 @ 13:53:29
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0