Sover...

Nattningen gick väldigt lätt idag me..
Efter en ren blöja å mat så la jag honom i sängen å när ja va inne nyss å titta då sov han så sött..
Men han va himla grinig när jag å putte kollade film då va de inget som va bra..

Har vart iväg me camilla å köpt 2 orkideer idag.
Å så ringde pappa å fråga om han skulle köpa 2 åt mig å de skulle han så klart :)
Som ni kanske har förstått så gillar jag orkideer.
Men nu får de räcka för nu har jag 10 stycken allt som allt :)
De e ju sååå jobbigt å vattna dom de tar ju sån tid när man ska hålla på å doppa ner dom i vatten å greja.
Sen vet jag inte ens om jag kommer lyckas få dom å blomma om de lär vi märka om typ 1 år för dom blommar ju bara 1 gång om året...
Dom e lite tråkiga på de sättet men sååå fina när do blommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0