sjukt varmt...

Ja de e sjukt varmt.
Idag fyller Jason 4 år så han har fått god mat å en massa godsaker som han har fått i pressent.
Han har fått pressent av mig å så har camilla köpt åt honom hon e lika gullig som alltid :)
Sen har jag å Markus vart på stan med Heidi.
Vi lunchade å snackade skit de va riktigt mysigt sen satte vi oss i parken me en ice sluch efter en vända på stan å det har vart riktigt nice å sååå otroligt varmt.
Å nu på kvällsfronten har jag bäddat rent i sängen, startat en maskin å ducshat men de känns som man skulle behöva göra de igen innan man lägger sig phuu.
Idag har vi fått korten som vi tog för tidningen men när de hamnar i tidningen har jag inte en aning om.
Vi köpte ett fotopaket så familjen ska få kort :)
Ja nu har Markus sovit i ett par timmar å han sover fortfarande så då komer jag få va uppe me honom halva natten :(
Å ja som e rätt slut efter natten som va :(
Men men de e bara å bita ihop. Putte jobbar ju sin sista dag imorrn sen har han semester å de ska bli sååå skönt för då e de bara för honom å hjälpa mig på kvällarna å nätterna..
Nä nu får maskinen bli klar så jag kan ta å hänga den .
Imorrn ska vi iväg å vaccinera Jason..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0