Såå sjukt ledsen å besviken...

Hur fan kunde du???
Har precis fått reda på att min egen mamma satt å snackade skit om mig igår på fyllan.
Å när jag fick höra de vart jag så sjukt ledsen å besviken.
Jag har inte gjort henne nånting så varför snackar hon skit om mig bakom ryggen på mig???
Hon hade sagt till min syrra "om ni ser nå konstigt me Markus så vill jag att ni säger de till mig" hon tror alltså inte att jag kan ta hand om min son å de känns som fan kan jag lova.
Jag messa henne igår å frågade om hon ville va me å spara lite pengar åt Markus varje månad på kontot som jag å putte ska öppna till honom då skrev hon "vill jag spara pengar åt honom så gör jag de själv" å så fick jag höra idag att hon inte litar på mig att hon tror att jag skulle sno pengar från min egen son.
Hon måste ju ha nå allvarliga problem.
Hon säger att jag bara försöker blåsa henne å att hon inte litar på mig..
Å de känns ju jätte kul hon ska föreställa min mamma liksom.
Jag hade ju en sån hemsk uppväxt att de inte ens går å tänka sig å jag orkar inte skriva om de vill inte bli påminnd om allt igen vilket jag skulle bli om jag skulle skriva om de.
Jag e sååå sjukt besviken på min så kallade mamma så jag ringde upp henne å sa att vi måste prata för jag gillar inte när hon snackar skit om mig bakom min rygg så jag inte ens har en chans att försvara mig så vi skulle träffas nån dag å reda ut allt.
För om hon inte skärper till sig å börjar beete sig som en vuxen människa då bryter jag med henne för jag orkar inte må dåligt pga henne längre nu e jag mamma själv så jag har viktigare saker att ängna min tid åt.
Hon har ju ganska stora problem me sig själv som hon skulle behöva ta tag i.

Får se hur de går när vi träffas å ska prata om de här.
För de jag inte kan fatta e att hon tror att jag inte tar hand om min son, han e fan mitt allt.
Jag vägrar bli som hon den uppväxt jag hade vägrar jag ge Markus.

Hatar skitsnack de sårar sååå otroligt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0