Rastlös...

Ja e sååå sjukt rastlös vill hitta på nåt men vet inte vad.
Å putte vill inte hitta på nåt :( Tråkmåns..
Känns jätte konstigt att säga att man e rastlös me en liten bebis på 1 månad hemma.
Men han e så sjukt snäll min lilla lilleman.
Han äter sover å skiter i princip ibland e han vaken å då ligger han å pratar å e såå glad.
Visst kan han vara grinig å ledsen å skrika åxå men de händer inte så ofta faktiskt peppa peppa tar i trät.

Snart ska jag nog göra nåt å äta blir nog köttbullar, gräddsås kokt potatis å broccoli :)
Skulle vilja ut på en lååång promenad sen men jag har såå sjukt ont i ena foten så de känns både lockande å inte.
Gick ju en liten extra runda när vi hade vart hos bvc såå lite duktig har jag ju vart :)

Vi skulle ju öppna ett konto åt Markus idag men de gick ju inge vidare..
Å de skyller jag på Patrik för, jävla klant..
Jag står ju som ensam vårdnadshavare för tillfället för att patrik inte har ringt å bokat tid för å skriva på papprena smart där patrik.
Så de va ingen bra ide å öppna ett konto innan eftersom vi båda ska stå på kontot för de va tydligen struligt å fixa me de i efterhand..
Suck när man äntligen har lyckats ta sig till banken vilket både jag å putte hatar för de e alltid sååå sjukt mycket folk där..
Å så måste vi skicka in papprena till skatteverket me hans namn å de ska vi fixa me i veckan..
Så vi får ha hans pengar här hemma ett tag till..
Vilket inte gör så mycket men de hade vart så skönt om kontot hade vart klart å fixat eftersom vi ändå va på banken i typ 40 minuter å väntade.

Jag vill göra om här hemma men vet inte hur å vad jag ska göra om men de bara kryper i fingrarna på mig sjukt jobbigt de där...
Ja brukar få mina konstiga infall att nu jädrar å ett sånt har jag fått nu men jag vet bara inte hur å de e såååå jobbigt..
Vill göra de fint å mysigt här hemma..
Palmis tycker att vi har sjukt fint här vilket e riktigt kul men jag e en sån som vill göra om då å då å nu e jag inne i den perioden men jag gör inget eftersom jag inte vet hur jag vill ha de å då e de bara dumt å hålla på för då blir de inte bra så jag får vänta tills jag kommer på eller så får de vara som de e nu helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Micaela

Börja göra om i Markus rum då. Där finns ju lite att göra:-D

2009-07-07 @ 13:54:46
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0