Nu så...

Ja nu har jag startat diskmaskinen.
Å så har jag sprungit runt i hela lägenheten å letat tvätt för å få ihop en maskin tvätt, kan ni fatta hur sjukt rastlös man e då? :) Om man letar tvätt för å få tvätta..
Å så har jag skrivit lite i markus bebis bok å skrivit ut lite kort som jag har ramat in :)
Å för nån dag sen rensade jag i korgarna vi har under vardagsrummsbordet å så upptäckte jag att vi har sjukt mycket värmeljus från ikea tror jag hittade 3 stycken förpackningar me 100 ljus i varje paket de e fan 300 ljus plus att vi hade typ en halv förpackning i en annan korg å sen hitta jag 2 förpackningar me dom här större värmeljusen så av dom har vi 48 stycken å sen har ju jag sjukt mycket ljus från partylite som vi inte ens ska prata om hahahaha.
Vi kommer ju kunna värma upp lägenheten me enbart ljus i vinter om vi skulle vilja hahaha.

Nu ligger Markus här bredvid mig å pratar som bara den :)
De e sjukt kul å se hur dom utvecklas..
Minsta nya grej han gör såå blir man åååå helt till sig :)

Min älskling     (bilden e inte ny)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0