Lördag..

Ja nu längtar jag till lördag för ja e sååå sugen på en bra film å nå gott till..
De som kommer bli svårast i veckorna e å låta bli å dricka cola för som ja skrivit i tidigare inlägg så e jag typ beroende av de så de kommer bli en utmaning...
Å ja e även sugen på polly shit va ju as längesen ja åt de :)
Så de blir nog en påse polly på lördag om jag inte hinner ångra mig å bli sugen på nå annat hehehehe.

Vi ska ju till Billy på lördag å fira honom å han skulle göra en fruktsallad åt mig för jag vill inte moffa för mycket värsta gulligt av honom ju :)
Men vem vet jag kanske smakar nån liten gosak åxå :)

Men ja ska som sagt försöka hålla mig till å synda lite på enbart lördagar.
Å äta bra resten av veckan...
Å nu menar jag inte att ja ska ha pizza eller kebab varje lördag utan att kunna unna sig en liten påse godis eller mina nötter, fast nötter ska ju tydligen vara bra å äta så de kanske man kan unna sig nån gång mitt i veckan :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Va duktig du verkar vara, som mig ungefär :P Bara för att det är Lördag så skall man ju precis som du skrev INTE vräka i sig. Jag brukar hålla mig till en godispåse på godisland för MAX 10kr sen får det räcka för min del (: I lagom mängd är ju allt nyttigt.

2009-07-16 @ 18:41:31
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0