Lååång dag.

Ja den här dagen kommer bli lååång.
Markus är extremt grinig idag på morgonkvisten inget duger förutom den där gungan vilket e jätte bra men nu har jag ju vart tvungen att gå upp vilket e mindre kul me tanke på att klockan inte alls e mycket men men de här e livet när man har småå barn :)
Han kommer somna snart i gungan typiskt nu när jag e uppe..
Funderar på om jag ska ta å starta en maskin eller nåt.
Idag jobbar putte sin sista dag jippi :)
Ska bli sååå skönt för jag känner att jag behöver sova för nu har jag ju tagit Markus helt själv på nätterna när putte har jobbat å vissa nätter har vart sååå jobbiga för Markus har totalvägrat å sova å då har man vart trött så de ska bli skönt me lite hjälp på den fronten :)
Nä he nu ska jag göra lite nytta å starta en maskin tvätt..

Förresten jag frågade mamma igår om hon ville vara me å spara en liten slant i månaden åt Markus för jag å putte ska ju öppna ett sparkonto åt honom här under puttes semester.
Å så svara hon vill jag spara åt honom så gör jag de själv...
Jag tror inte hon litar på mig jag tror hon tror att jag ska sno pengar utav min son...
Kan säga sååå här det skulle jag ALDRIG göra den tanken finns inte.
Skulle inte spela nån roll hur mycket de skulle krisa hans pengar skulle vi aldrig röra.
Men vad säger man, man känner andra genom sig själv eller hur de ordspråket lyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0