Kvällen

Ja kvällen har vart kanon.
De blev lite godis till filmen vi hyrde som inte alls va nå bra :(
Å sen har jag bytt sängkläder tvättat en maskin å startat diskmaskinen.
Har även vattnat alla orkideer :)

Sen va vi över hos pappa en sväng direkt efter vi hade vart hos billy.

Nattningen av Markus får vi se om den blir lugn eller om de blir å va uppe till 02.
Jag har gett honom mat å bytt på honom å lagt honom i sin säng me mobilen på så den ligger han å kollar på får se om han somnar av sig själv. Vilket jag hoppas på för vi har fått gunga honom till sömns varje kväll..
Alltså jag har inget emot att gunga min son till söms de va inte så jag mena men jag vill mer få rutin på hans nattning vilket jag hoppas kommer gå å få..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0