Kärlek...

Jag vet att jag har skrivit i tidigare inlägg om min kärlek till min son.
Vissa kanske tycker de e tjatigt å jobbigt att läsa å då kanske ni ska hoppa över detta inlägg.
Den 6 juni i år så födde jag våran underbara son Markus.
Han var å är bara sååå perfekt.
Känslan som jag kände när dom la upp honom på bröstet går inte att beskriva.
Men jag var såå lycklig att de rann nån eller några tårar ner för min kind :)

Jag ÄLSKAR Markus sååå mycket.
Kärleken till sitt barn e den starkaste kärleken som finns.
Ni som har barn vet vad jag menar å ni andra får vänta tills ni får barn :)
Han är såå fin å sååå söt.
Han är världens finaste helt enkelt å han e mitt allt.

Ja e världens lyckligaste mamma..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0