Idag..

Ja de känns som de kommer bli varmt å äckligt idag :(
De e kvaft i luften tycker jag.
Så då blir de å ta på lilleman nå tunnt å kortärmat..
Vissa kläder i 50 kan han knappt ha längre medans andra fortfarande e skit stora hur e de möjligt???
Å nu är han faktiskt 55 cm lång å väger 3965 gram.
De där me stolekarna på kläderna kommer jag aldrig förstå för man kan hålla upp 2 par byxor i stolek 50 å ena paret kan vara flera centimeter längre liksom...

Jaha vad ska man göra idag då???
Ja e sjukt sugen på å köpa en adidas dress åt Markus som han kan ha nu men putte tycker de e dummt dels för att han typ har 5 stycken i olika stolekar som han kan ha när han har vuxit lite till.
Men jag vill ju att han ska ha en nu för han vore sjukt söt i den.
Men de kanske e dumt som putte säger me tanke på att lilleman växer så de knakar nu ju..
Så då kanske han bara kan ha dressen 1 gång eller nåt å då e de onödigt å köpa den för dom kostar ju 400 kr.
Å jag byter ju kläder på honom varje dag. skulle han ha samma kläder i flera dagar så skulle de kanske gå men de känns lite tråkigt ju..
Vilka problem man har hahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0