Fixat å donat lite..

Ja då har man gått här hemma å plockat lite :)
De e alltid kul när de blir en förbättring när sakerna hamnar där dom ska vara :)
Här även tvättat en maskin å ska tvätta en till imorrn för jag ska tvätta kläderna jag har på mig :)
Å så är Maten igång den har stått på spisen 1 timme nu å är väl klar om ca 1 timme..

Nu har jag börjat elda lite av mina partylite ljus.
Jag har ju sjukt mycket av dom så de e dags å börja elda lite :)
Eldade igår me, för tillfället eldar jag i badrummet å vardagsrummet :)

Älskar å gå in i badrummet när de luktar frächt å gott där inne.
Så de e perfekt å ha 2 ljus från partylite tända där inne :)

Lilleman e så söt i sin sackosäck ni skulle se han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0