Fix fix å fix

Ja idag har jag fixat lite :)
E inne på min andra maskin tvätt :) Hängde ut den första på balkongen i de fina vädret får hoppas att de inte börjar regna :)
Har även tömt diskmaskinen som jag hatar nå fruktansvärt vet inte varför jag hatar jusst de så mycket..
Sen har jag sprungit å plockat efter mina 3 killar :)
Jasons leksaker e överallt, å de blir en hel del å plocka efter Markus åxå fast han e sååå liten å Patrik finns de åxå en del efter :)

Vi va ute på våran runda i morse å de va lika skönt som vanligt :)
Vi har även vart iväg å jagat pressent åt noha :)
Vi e ju bjudna på hans 1:års kalas på lördag :)
Så Lördagen e fullspäckad, först blir de marknaden i Malmköping å sen kalaset :)
Tur att kalaset e på en lördag för de e ju då min lilla "moffar" dag e  så då kan man ta en liten gobit utan att må allt för dåligt :)

Vi har även tittat på en film "Marley och jag" å den va bra himla rolig men även sååå sorlig..
Sen har vii en film kvar men den ska vi se i kväll :Å då e de Wallander "Kuriren" vi ska se..
Tur att de går å hyra film på ica för de gör vi himla ofta kan jag lova :)

Imorrn kommer Palmis över å de ska bli himmla kul å träffa henne för de va ett tag sen nu..
Hon skulle komma strax efter 12 när hon hade slutat jobbet..

Nä he om man ska fixa lite till här hemma.
E ju snart dags å börja me maten så man får lite sånt i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0