Dagen...

Ja idag har jag hunnit me mycket :)
Vi började dagen me en runda på stan å då köpte Patrik en tröja till mig å en body till Markus :)
Å igår när vi va på tuna park så köpte han en bh å 2 par trosor till mig å ett par hängselbyxor åt Markus :)
Sen när vi kom hem så började vi me Maten å de blev hemmagjorda köttfärs piroger super gott vart de :)
Å till maten kollade vi på en film..
Sen drog vi ut till stugan en sväng så jason fick leka av sig å bada lite, sen hem å då tömde jag diskmaskinen vattnade alla 10 orkideer som tog ett tag å sen gjorde jag milkshake å sen vart de en till film :)
Å nu på kvällen har jag tagit undan tvätten å plockat lite..
Batterina i Markus gunga har tagit slut så de måste vi köpa nya imorrn annars kommer de bli ett himla liv på honom han älskar ju att gunga i den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0