Dagen..

Ja nu har vi i princip precis kommit hem.
Vi har vart hos farmor å farfar å putte har grejat me bilen.
Vi åkte dit 11 i morse.
Så idag har Markus vart ute hela dagen :)
Vilket han har gillat massor..
Han har visserligen sovit mesta delen men i alla fall.

Å nu har putte åkt i väg me staffan till västerås.
Dom ska till MediaMarkt å glo.
Så jag sitter i soffan å softar me burken.
Har startat en maskin tvätt å tömt diskmaskinen.
Ska väl ta å pula lite här hemma snart de brukar ju gå så mycket bättre när inte putte e hemma konstigt de där tycker jag.


Markus i bilen på väg till Farmor



Markus softar i farmor å farfars hammock



Markus i knät på min farfar



Markus i knät på min Farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0