Åska...

Ja ha då åskar de, vilket jag hatar.
Ja e typ livrädd för åskan :(
Så de va inge kul när jag va ute me jason vill jag lova...
Jag har plockat lite här hemma trots allt men de e ytterst lite..
Ja nu har vi lagt Markus för natten men han ligger vaken i sin säng å pratar sååå söt :)
Får se om de brister ut i ett hysteriskt skrik eller om han somnar..
Jag hoppas självklart att han ska somna men de e inte alls säkert för vi har försökt göra så här ett par gånger å de har aldrig funkat så de e bara å hålla tummarna att vi slipper va uppe e honom till 02-03 inatt för de e tufft när man själv e trött som fan.. Men han verkar ju glad å ligga i sin säng å kolla på sin mobil för tillfället i alla fall :)

Nu har jag lyckats skriva ut kort till ramarna som jag köpte när jag va på ikea.
De e meningen att dom ska hänga över Markus säng men vi måste köpa nå krokar så att dom inte ramlar ner enligt Patrik å han kan ju de där så jag får väl lyssna på honom :)
Ramarna på hyllan ovanför våran säng e klara me kort å så å dom e såå fina :)

Får se om vi kommer iväg å köpa krokarna imorrn eller hur de blir.
Jag skulle ju vilja få upp ramarna så snart som möjligt men som sagt de får bli när vi har införskaffat de som behövs för att få upp dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0