Såååå tidigt..

Ja idag sååå vaknade Markus så klart när putte skulle upp för å jobba dvs TIDIGT :(
Å nu har jag försökt få honom å somna om i ungefär 1,5 timme men han e sååå pigg så jag har gett upp.
Han får vara vaken helt enkelt.
Så de här kommer bli en låång dag men då kanske jag får en massa gjort beroende på Markus humör för e han tjurig å skriker då får man ingenting gjort för då måste man ta hand om lillplutten.
Så vi får se hur den här dagen blir jag startade en maskin tvätt för ca 1 timme sen i alla fall :)

Ska bädda rent i Markus säng åxå bäddade ju rent i våran i går kväll å så ska Markus badas idag får se om jag tar de under dagen eller om vi gör de ikväll..
Ska nog ta å plantera om några blommer här snart åxå :) För jusst för tillfället e Markus på himla bra humör han ligger här bredvid mig i soffan å sprattlar på både armar å ben å pratar en himla massa...


Togs för ett par dagar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0