Rutiner...

Ja nu börjar Markus få in lite rutiner.
Han sover en stund efter lunch han lägger sig skapligt om kvällarna efter lite mat å en ren blöja å de e sååå skönt.
Ja ha nu har han vaknat ska hämta honom brb....
så nu har ja satt honom i sin gunga får se om han somnar om..
Han e rätt grinig så han skulle behöva sova lite till..

Jag har startat en maskin tvätt som åxå hör till mina dags rutiner på nå sätt hehehehe.
Ska snart gå å tömma diskmaskinen å ta reda på tvätten jag tvätta igår så de finns plats å hänga upp den nya när maskinen e klar.
Dammsugningen går de inge vidare alls me me tanke på Markus humör vill inte börja dammsuga när han e så ledsen som han e emellanåt. Så får se om jag hinner de när putte har kommit hem innan pappa å eddie kommer. Annars får de bli imorrn helt enkelt känns som jag bara skjuter upp de men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0