nu då...

Ja nu e Markus säng renbäddad.
Å jag har hängt ut tvätten på balkongen.
jag har även startat en maskin..
Vad ska jag göra nu då???
Har ingen lust å plantera om fler blommor jusst nu för tillfället.
Funderar på om jag ska städa badrummet men de gör jag nog efter ja vart ute me jason vilket blir efter lunch nån gång..
10:30 ska jag se våra bästa år i alla fall de har jag ju inte sett nånting under puttes semester hehehe

Fy då fyller man den här månaden..
Jag verkligen hatar å fylla år, vet inte varför men jag tycker bara att de e jobbigt..
Men men de e ju bara å ta den dagen som den kommer å se glad ut :)

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Tack så mycket! Ja verkligen! Man längtar ju efter att få se vad det är för filur :) Dock tror jag att tiden går fortare denna gång då jag konsentrerar mej på Alicia :)

2009-08-03 @ 12:40:03
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0