Natten...

Ja jag tror natten blir tuff.
För Markus har verkligen sovit till å från hela dagen..
Så Putte funderar på om han ska sova ute i vardagsrummet i natt.
Vilket kan vara smart me tanke på att han ska upp å jobba tidigt imorrn..
Hoppas han sover något i natt i alla fall för jag å camilla ska nog ses en stund imorrn får se om de blir en vända på stan eller nåt.. Men blir de en sömnlös natt så lär jag nog inte orka de me tanke på att sömnen i natt inte va så mycket å hurra över... Vet inte riktigt hur jag ska göra för å få in rutin på hans sovande men de går väl antagligen inte å styra när dom e så små som Markus faktiskt e..
Jusst nu matar Patrik honom å nu verkar han himla pigg vilket e klart me tanke på hur mycket han har sovit under dagen...

På onsdag ska jag på min efterkontroll vilket jag verkligen inte ser fram emot..
De e inget jag gillar direkt tycker den där stolen e lika läskig varje gång.
Men min"syster" Camilla skulle följa med som stöd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0