Motiverad...

Ja jag va ju på efterkontrollen igår.
Å allt hade läkt jätte fint.
Å dom tog även mitt järnvärde eftersom de hade vart så himla upp å ner under graviditeten å de låg på 128 så bra har de aldrig legat på. Å då äter jag inte ens mina järn tabletter.
Å så fick ja ställa mig på vågen vilket aldrig e kul men den visade minus 3 kg så de va ju skit kul :)
Så då blev jag motiverad till å börja äta rätt å röra lite på mig.
Så vi får se om de fortsätter neråt vilket jag verkligen hoppas på.
Å magen drar sig tillbaka sakta men säkert nu e de inte alls lika mycket lös hud som de va i början.
Vill ju verkligen ha tillbaks min gamla kropp så de e bara å kämpa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0