Mina Pengar...

Ja jag har inte fått mina pengar än :(
Ringde till försäkringskassan igår å då sa hon att jag ska ha dom den 4:e.
Jag hoppas verkligen att jag har dom då å jag hoppas verkligen att filten jag har hittat till Markus finns kvar då..
Jag bara älskade den direkt när jag såg den..
Har försökt hitta nån som kan låna ut pengar så länge men ingen som kan :(

Nu börjar lite av lillemans kläder bli försmå så nu får man lägga undan dom vartefter de blir för smått..
Lite tråkigt för vissa av dom kläderna har man ju älskat å han har ju vart sååå fin i sina kläder :)
Men de känns ju även kul att han får använda sina kläder som han drunknat i tidigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0