Lugna Gatan..

Ja jag har inte gjort mycket idag å de känns faktiskt helt okej :)
De har krypit lite i mina fingrar så jag har fixat lite å tvättat en maskin men Thats it :)
Skulle behöva dammsuga åxå men jusst nu sover Markus så jag väntar me de..
Jag gjorde lite olika pureer till Markus igår som jag frös in å de va riktigt kul faktiskt :)
Vi ska köpa lite blomkål, ärtor å lite sånt så ska jag göra lite till :)
Nu e jag lite hemmakär igen de går i perioder å nu e jag inne i en sån.
Jag bara älskar att vara hemma å gå å dona lite å bara vara..
Imorrn ska jag nog slänga mig i soffan å kolla på Dirty Dancing medans Putte jobbar för jag kan inte tänka mig att han vill se den :) hehehehe.
Markus har inte vart lätt å få i mat idag han har mest skrattat å spottat ut den så han har fått i omgångar så han har fått i sig en del i alla fall får göta ett försök till när han vaknar, min lilla prins.

Markus leker me maten



Markus leker me sina händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0