Lite

Ja nu har jag planterat om blommorna i köksfönstret i alla fall å medans ja gjorde de så hade jag en jätte grinig Markus å springa till va 5:e sekund ungefär så de blev inte så där jätte bra gjort men jag får fylla på mer jord om några dagar när de har sjunkit ner lite..
Å nu sitter han i sin gunga å halv sover tänkte ja skulle passa på å byte rent i hans säng snart medans han e lugn :)
Å sen borde nog tvättmaskinen vara klar snart då ska man hänga den å starta en ny :)
Å sen e ju Tanken att vi ska ta en låång promenad jag, Markus å jason får se hur mycket som hinns me för nu när putte har börjat jobba igen såå vill jag komma in i min vardag igen för de finns en hel del å plocka me å hinns inte promenaden nu under dagen så inte de hela världen då tar vi den ikväll bara :)
Nä nu ska de bäddas rent i lillemans säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0