Konstigt..

Ja Markus e fortfarande vaken trots att han knappt har sovit nåt under dagen..
Han har fått sin kvällsmat å ren blöja i alla fall så nu sitter jag å väntar på att han ska somna.
Han sitter i sin gunga jusst nu för han brukar somna i den.
Jag e as trött eftersom jag tar honom helt själv nu när Patrik har börjat jobba å jag känner att jag skulle behöva sova ut men de e ju bara å glömma tyvärr.
Pratade me pappa idag å han sa att jag ska lägga mig å bara vila när Markus sover så min kropp får varva ner men jag sa de e ju svårt för de e ju då jag måste passa på å fixa me allt här hemma så som, tvätt, plocka undan å allt annat som hör till.. Så jag e lite avis på Patrik som får sova han sover inte ens i samma rum så han får ju verkligen sova för han blir ju inte störd när han sover i ett annat rum.

Hoppas Markus e snäll i natt å att han sover för de har vart dåligt me de dom här senaste nätterna han har vaknat å vart grinig å har inte riktigt velat somna om efter maten å en ren blöja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0