Kommer jag hinna med...

Ja jag undrar om jag kommer hinna fixa allt som måste fixas till på Onsdag då jag fyller.
De e inte lätt när patrik jobbar för Markus e oftas väldigt grinig på dagarna nu för tiden å då får jag nästan ingenting gjort för jag kan ju inte låta honom sitta å skrika å vara ledsen så då får man avbryta de man gör å trösta lillprinsen så de blir lixom inte så ycket gjort på dagarna här hemma tyvärr.
De jag har hunnit me idag e å tvätta lite å plocka undan lite tvätt, tömma diskmaskinen å stoppa in de som stod på diskbänken i diskmaskin, vattnat hälften av alla orkideer.
Å då e de 1 miljon saker kvar att göra :(
Får köra på lite imorrn å på söndag när Putte e ledig, för ikväll ska jag iväg¨på kräftskiva hemma hos Marie. Dom skulle dricka lite men de ska inte jag så jag ska köpa me mig en cola :)
Jag blir nog inte borta så länge för de vart inte så mycket sömn för min del inatt så ja e rätt trött men jag går över dit sen får vi se hur länge jag orkar stanna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0