Kanon dag hittils

ja jag å Markus har vart på stan en sväng med Heidi..
Handlade inge onödigt alls för en gångs skull men de kanske e för att jag försöker spara pengar till gekås resan som blir av den 17/10 de e jag å Emma som drar iväg, kul kul.

Idag ska jag å Patrik iväg å bowla me min pappa å då ska Markus vara hos sin moster Heidi :)
Ska skicka me hans babygym så han har nåt å göra å så heidi slipper ha honom i famnen hela tiden :)
man blir rätt trött i armarna efter ett tag kan jag love..

Jag köpte svärmors pressent på stan å alvedon till min lilla prins.
Ja e en sån mamma som vill ha allt hemma för när dagen väl e inne så ska de finnas grejer hemma :)
Ja e väl förberedd me andra ord vilket aldrig e fel..

Nu har Markus börja röra sig mer å mer.
Ja lägger honom på ett sätt å 5 sekunder senare liggar han på ett helt annat..
Kul kul när de går framåt :) Längtar tills jag kan börja motivera honom till å krypa eller åla sig framåt :)


Här e markus på väg ut ur gymmet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0