Hur bra som helst...

Kakorna jag bakade igår vart kanon goda men dom såg inte sååå fina ut men de blir nog bättre för varje gång man bakar dom antar jag :)
Tanken va ju att jag skulle baka fler idag men de blir nog inget me de för vi måste åka till farmor när putte har slutat å tvätta våran matta vi har i vardagsrummet för jason har spytt på den så vi ska köra me högtryckstvätten på den :)
Så jag får baka nån dag i veckan i stället.
Ja la ju markus vid 21 igår å han sov till 10 i morse vaknade bara 1 gång i att å ville ha mat så de kunde ju inte bli bättre än så.. Hoppas de blir fler såna nätter :)


Här sover han så sött i våran säng



Sååå glad



Finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0