Höst mys :)

Ja nu börjar hösten närma sig å de känns såå mysigt..
För jag älskar ju att elda ljus som dom flesta vet å nu när de börjar bli mörkt om kvällarna kan jag börja göra de :) JIIPPPII :) Som jag skrev tidigare så e jag inne i en "hemmakär" period å jag mår såå bra..
Jag älskar att vara hemma å mysa me min lilla familj å bara plocka å dona :)
Jag älskar ju å fixa, inreda å göra om så vem vet de kanske görs om lite här hemma snart :)

Tror jag ska ta bort ljuslyktorna från vardagsrumms fönstret å ställa dit mina lampor nu när de börjar bli lite mörkare.
Jag älskar ju å elda så de kanske låter hel dummt när jag säger att jag ska ta bort dom men nu har dom stått där i ett par månader å jag gillar ju att byta ut saker så de ser lite nytt å roligare ut så jag e inne på å ställa fram mina lampor :)
Kanske byta till lite tjockare gardiner åxå :) I alla fall i vardagsrummet vem vet de kanske jag tar å gör imorrn..
Hösten gör mig såå glad de blir så mysigt när man får fixa å tända mysig belysning å bara sitta å njuta i soffan me ett glas varm oboj under en skön filt till en bra film ååå finns de nå bättre sätt att inviga hösten på :)

Nä nu blev jag motiverad till å fixa lite här hemma så de ska jag ta å göra :)
Ska kolla lite vad som går att göra så de blir ännu mysigare här hemma :) ha de bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0