Hinna me..

Ja de e inte lätt å hinna me när man har små barn.
De finns ju alltid miljoner saker att göra här hemma.
Va precis ute e Jason å Markus i bärselen å han brukar somna i den å de gjorde han idag, så nu ligger han å sover i sin säng å då ska jag försöka få lite gjort hade jag tänkt.
Måste försöka rulla ihop mattan som vi ska iväg å tvätta sen men den väger ju bly så får se hur bra jag kommer klara de hehehehe. Sen ska jag stoppa in all disk i diskmaskin å starta den ta undan tvätten å se om de finns tvätt så jag kan starta en maskin åxå.
Jag skulle behöva storstäda badrummet men de vette fan om jag orkar lr hinner idag för putte slutar ju kl 16.
Ska nog byta sängkläder idag åxå de får man ju göra skit ofta nu när de e så himla varmt ute..


Här ligger godingen å sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0