Gott gott

Ja nu sitter jag i soffan å väntar på våra bästa år som börjar när som helst.
Å markus sitter i sin baby sitter å pratar en himla massa :) han e sååå söt.
Väntar på att han ska bli hungrig för de där å klocka mellan måltiderna funkar inte så där jätte bra längre han äter jätte lite då så jag tänkte jag skulle pröva idag att han får säga till när han e hungrig så han får i sig nåt. Inge kul när han äter jätte lite å bara spottar ut å håller på.. Hoppas de går bättre idag :)
Idag ska jag äta stekt fläsk, kokt potatis å löksås :) Mums mums.
Vi va ju hos Tarja å Micke igår å dom åt de å ja vart riktigt sugen på de å så fick ja ju me mig lite av Mickes grymmt goda löksås så de va ju ett måste å ta fram lite stekfläsk ur frysen igår när vi kom hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0