Gårdagen..

Ja igår fyllde jag ju 26 år å de va full rulle hela dagen.
En massa gärster å en himla massa fina pressenter :)
Så de va en toppen dag men firandet e inte över än hehehe.
Fick mess av Michaela å dom skulle fira mig ihelgen.
Fick även mess av Emma å där stod de att dom åxå skulle fira mig i helgen eller på söndag för å vara mer exakt. hehe

Ska försöka skriva ner allt jag har fått :)

Av Camilla: 1 parfym å en tröja
Av Mamma: En bok om barnsjukdommar
Av Heidi å Emil: En mamma bok
Av Pappa: Pengar
Av Farmor å farfar: Pengar å en blomma
Av Tarja å Micke: Pengar å mitt favorit Kaffe
Av Christer å Liza: Jätte fina salladsbestik å en namngrej till mina nycklar
Av mina svärföräldrar: En blomma, parfym, 4 muggar, en chokladask
Av mina Älsklingar Patrik å Markus: En ny mobil, DG solglasögon, En Salming Bh, En bukett blommor, en trisslott, 2 påsar av mina älsklings nötter, En jätte fin slips



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0