En paus

Ja nu ligger markus å sover som han brukar göra vid den här tiden nu för tiden å de e väldigt skönt för då kan jag sätta mig i soffan å blogga lite å bara vara eller springa å plocka undan :)
Men idag valde jag att blogga :) Kanske hinner plocka lite åxå vem vet.
Snart e min lilla prins 3 månader å de märks att han växer å växer för han e med mycket mer å man får aktivera honom lite nu åxå :) Han brukar ligga i sitt babygym eller på sin lekmatta me några mjuka leksaker.
Han greppar tag i sakerna som hänger i babygymmet å de e jätte bra å så greppar han tag i sin snuttis :)
Han e duktig min kille :)

Här kommer lite bilder

Här e de nån som e lite ledsen



Här herjas de runt i babygymmet :)



Spanar på skallran som ligger där framme



Markus me sin snuttis



Världens finaste kille

Kommentarer
Postat av: Heidi

älskar bilden när han är ledsen, så sjukt söt

2009-08-28 @ 19:43:36
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0