Efterkontrollen..

ja idag ska jag på min efterkontroll å de e inget ja direkt ser fram emot men men bara å bita ihop.
Så nu väntar jag på min lilla skrutt Malin hon ska komma hit så jag kan ducha å sen ska hon ta Jason ska kolla om hon har lust å följa me för jag tror inte jag får me mig lilleman in i undersökningsrummet..
Sen ska jag nog hem å damsuga å vaska golven.
Ska kolla om hon vill följa me hit efter kontrollen vill hon de så ska jag nog köpa en 13 c från spicy som hon å ja ska dela på :) Måste kolla mitt konto först bara :)

Oj ja glömde ju skriva vad ja fick av Mormor å morfar i förra inlägget :(
Jag fick pengar av dom.

Så ser min prins ut idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0